6 dec

Idag så börjde dagen med att jag vaknade när min mobiltelefon ringde vid 06:30, och jag var självklart jätte trött för hade gått och lagt mig  01:45 , så jag somnade om 10minuter och vaknad upp och orkade palla mig upp, och ringde då min kompis alex, och sa att jag var på väg till han, så jag hoppa ner i kläderna och palla mig ut till bilen i de kalla regn vädret som var då, så jag hämta alex och sen drog vi till micke, där ställde vi min bil och hoppa in i mickes bil och där börja våran resa till Fitness Festivalen i Göteborg,

Det var väldigt roligt där tycker jag =) Jag köpte på min lite kosttillskott, 4kg Whey -80, Sen Massacra Episode 2,

Så nu har man laddat upp frådet lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0