Onsdag

Idag så har jag varit i örebro igen på Grönlunds Trafikskola, På Yrkesförarutbildning, Slutade 16:00 efter det blev det hem och fylla på med lite ny energi, efter de så åkter jag och hämtade min bror, och så åkte vi till Träningslagret,
Idag blev det ett hårt Biceps och underarms pass, Jag skulle kört axlar, nacke egentligen, men mina axlar sa ifrån, fick jätte ont när jag satt i skolan och hade teori, måste ha legat på något konstigt sätt i natt när jag sov.

Jag körde allafall
koncentrationscurl
skivstångscurls,
cablecrosscurls
bamsecurls
sen några egna övningar för underarmarövre och undre musklerna på underarmen.





Nu tänkte jag göra lite nytta hemma och laga mat, samt diska,

Idag blir det Kyckling med Fullkornsris, Storsallad, med någon lättare sås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0