Välkommen till Johan Janssons blogg!

                                   

Här kommer ni få se en kille som arbetar med Formel 1 bilar, och har träning som stort intresse, mitt mål är att bygga en vältränad och snygg kropp, förvandla fett till muskler.

Kommer att visa bilder, skriva vad och hur ja tränar. Samt kommer att publisera min kost och vad jag äter om dagarna.

Sen kommer jag visa mina F1 events med Rajamäki Racing Experience som jag arbetar åt. Vi kommer köra i Finland, Ungern, Spanien. Sen får vi inte glömma bana Scandinavian Raceway som är den enda banan i hela Scandinavien som dem tävlat Formel 1 på fram till 1978 om jag inte tar fel. Den befinner sig nämligen i Anderstorp.

Välkommer till min blogg.

Med vänliga hälsningar

Johan Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0