Ångest

                                                         

Jag vill träna har inte tränat på snart en och en halv vecka, jag var på gymmet förut och kollade läget även fast ja inte tränade var bara tvungen, men kan säga att jag vart grymt sugen på att vara slita av mig jackan och gå in köra järnet. Tänkte ta mitt första tränings pass på månad i sammanband med att jag börjar deffa då, kommer komma lite artiklar på sånt ja kommer äta, ja kommer lägga upp mitt kost och tränings schema för min deff.

Nu så tvättar jag kläder de bästa man kan göra på en fredag eller vad säger ni?, Det var enda tvätt tiden som var ledig på över 1 vecka, typiskt att alla ska tvätta när ja vill tvätta :)

Nu ska jag äta lite tacos =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0