Nytt kost och träningschema kommmer =)

  

Nu sitter jag och gör om mitt kost schema jag skulle börja deffen imorgon egentligen men väntar nog några dagar till jag blivit helt frisk, så börjar nog på onsdag, nu äter ja ca 3700kcal varje dag, och då har jag ett överskott på 600kcal om dagen, sen nu under deffen så tänkte jag börja sakta för tänkte deffa i ca 3 -... 4 månader lång tid men det är då man får bäst resultat,väljer en lång dett pga att jag ska behålla så mkt muskelmassa som möjligt, kolla lägga min kostschema på ca 3000kcal om dagen till och börja med samt lägga in 60 - 90 min promenad varje dag, i komb med gymmet, sen så kommer jag ändra kostschemat efter några veckor och lägga in lite löp träning osv :) gym imorgon första passet på 2 veckor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0